Çinli internet şirketleri hangi alan adlarını satın almak istiyor (çok yıllı analiz)?

Listeleniyor: Haberler
Çinli internet şirketleri hangi alan adlarını satın almak istiyor (çok yıllı analiz)?
168 Son Güncelleme: 31-01-2021 23:52
Kassey Lee, büyük Chinse internet şirketlerinin kullandığı alan türlerini inceliyor.

Düzenli okuyucular, yatırımcıların dünyanın bu en büyük ekonomisine hangi alan adlarını satabileceklerini anlamak için Çin'in En İyi 100 internet şirketini kurumsal Çin için bir vekil olarak kullandığımı fark edebilir. Geçenlerde “ Çinli internet şirketleri hangi alan adlarını satın almak istiyor? "En son verileri kullanarak. Bu yazıda, üç yıllık verileri birleştireceğim ve herhangi bir eğilim olup olmadığına bakacağım.

Kullanılan uzantılar açısından .com, açıkçası en çok tercih edilenidir. Çin, muhtemelen .com'un ülke içinde standart olduğu ABD dışında tek ülkedir. Birçok Çinli şirket, .cn alan adı ile eşleşen yalnızca .com'a sahiptir. Örneğin, eşleşen Yonyou.cn, Lakala.cn ve Longcai.cn hala satışa sunulmuştur.

Uzantı201820192020
com.tr% 86% 84% 87
cn% 13% 14% 11
Diğerleri% 1% 2% 2

Pinyin ve İngilizce alan adları en popüler olanlardır. "İngilizce" kelimesini, İngilizce kelimelerden veya İngilizce benzeri kelimelerden oluşan bir alana atıfta bulunmak için gevşek bir şekilde kullandığımı unutmayın. Bazı örnekler Tencent.com, Ctrip.com ve VIPShop.com'dur. Bu Batı'daki yatırımcılar için iyi bir haber çünkü İngilizce alan adları edinebilir ve hem Çin'e hem de dünyanın geri kalanına satış yapabilirsiniz.

Tür201820192020
Pinyin% 37% 43% 36
ingilizce% 36% 30% 32
Sayısal% 7% 7% 8
Kısaltma% 10% 9% 9
Karışık% 10% 11% 15

Pinyin alanları arasında, 2 pin en popüler olmaya devam ediyor. Öyleyse, Pinyin'e yatırım yapıyorsanız bu kategoriye odaklanın. (Sırasıyla bir Pinyin kelimesi, 2 Pinyin kelimesi vb. İçeren alan adlarını belirtmek için 1 iğneli, 2 iğneli vb. Terimleri kullandığımı unutmayın.)

Pinyin201820192020
1 pimli% 5,4% 7.0% 3
2 pimli% 78.4% 76.7% 75
3 pimli% 10.8% 11.6% 22
4 pimli% 5,4% 4.7% 0

Genel olarak konuşursak, 4N'ye kadar olan sayısal alanlar Çinli şirketler tarafından kullanılabilir. Bunun ötesinde, çoğu sayısal alan adı yalnızca yatırımcılar arasında alınıp satılır, ancak aslında gelişmiş web siteleri için kullanılmaz. Elbette istisnalar var ama bunlar norm değil.

Sayısal201820192020
1N% 14.3% 0.0% 12.5
2N% 28.6% 28.6% 25
3N% 28.6% 28.6% 25
4N% 28.6% 28.6% 25
5N% 0.0% 14.3% 12.5

Kısaltma alanları için 2L en iyisidir ancak 3L ve hatta 4L'nin son kullanıcıları vardır.

Kısaltma201820192020
1L% 0.0% 0.0% 0.0
2L% 40.0% 33.3% 44.4
3L% 30.0% 44.4% 22.2
4L% 30.0% 22.2% 22.2
7L% 0.0% 0.0% 11,2

Son olarak, alan adlarının çoğu marka eşleştirmedir. Marka eşleştirmesinin, bir alanın ad kısmının marka adıyla aynı olduğu anlamına geldiğini unutmayın. Genel halkın hatırladığı isimdir. Örneğin, Alibaba Group Holding Limited için marka eşleştirme alanı Alibaba.com'dur ancak AlibabaGroup.com veya AlibabaGroupHolding.com değildir.

Marka eşleştirme?201820192020
Evet% 85% 85% 83
Hayır% 15% 15% 17

Özetle, Çin'deki son kullanıcılara satış yapmak istiyorsanız, .com alan adlarına odaklanın. Şirket Çin'e alan adı satmak için hala birçok fırsat var, bu nedenle bu tür fırsatları ortaya çıkarmak için son kullanıcı araştırmanızı yaptığınızdan emin olun.


Disqus Yorumları

Ödeme Yöntemleri / Domainci

WhatsApp
908504668361