İşletmeniz İçin Yerel SEO Stratejisi Nasıl Oluşturulur

Listeleniyor: Bloglar
İşletmeniz İçin Yerel SEO Stratejisi Nasıl Oluşturulur
187 Son Güncelleme: 05-02-2021 14:55
İşletmeniz İçin Yerel SEO Stratejisi Nasıl Oluşturulur

İnternet, müşterilerin markanızı (ve bunda giderek daha önemli hale gelen) keşfedebilecekleri başka bir yoldur, çünkü bugün, birisinin markanızın yanından geçerken Yelp üzerinden geçip giderken markanıza rastlaması daha muhtemeldir. . Çevrimiçi bir varlık oluşturmak ve web sitenizi yerel Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) için optimize etmek, işletmenizin, sunduğunuz ürün veya hizmetleri ararken, yakınınızdaki kişiler için arama sonuçlarında yer almasına yardımcı olacaktır.

Geleneksel arama, insanların orada ne olduğunu keşfetmelerine yardımcı olurken, yerel arama onlara nerede olduğunu gösterir . Geleneksel aramayı tüketici yolculuğunun farkındalık ve üzerinde düşünme aşamaları olarak ve yerel SEO'yu eylem veya satın alma aşaması olarak düşünebilir, böylece yeni iş edinmenin ne kadar önemli olduğunu görebilirsiniz. Web sitenizin yerel SEO ile alakalı olduğundan emin olmak, Dondurma Dükkanınızda dondurma arayan yakınınızdaki birinin veya Rite Aid'deki komşunuz Thrifty Dondurma'nın arama sonuçlarında görünmesi anlamına gelebilir.

Yerel SEO konusunda kimin endişelenmesi gerekiyor?

Fiziksel bir konumu olan ve müşterileri ve müşterileri yerel olarak getirmeye dayanan herhangi bir işletmenin yerel bir SEO stratejisine sahip olması gerekir. Kendiliğindenlik günlerini geride bıraktık. Bir işletmeyi çevrimiçi ararken, işletmenin adresi, parkın nasıl olduğu, çalışma saatleri, ürün bulunabilirliği ve işletmeyi ziyaret etmeye karar vermeden önce köpeğimizi getirip getiremeyeceğimiz gibi bilgileri bilmek isteriz.

Web Sitenizi Optimize Edin

İşletme adınız ve konumunuz, başlık etiketleri, meta açıklama ve içeriğiniz dahil olmak üzere web sitenizin çeşitli yerlerinde olmalıdır. İşletme adınız, adresiniz ve telefon numaranız (NAP) web sitenizin her sayfasında tutarlı ve doğru olmalıdır. Bunu yapmanın kolay bir yolu, onu web sitenizin her sayfanın altında görünen altbilgisine eklemektir.

Google My Business'ı güncelleyin

Google My Business , Google Plus sayfanızı ve insanlar işletmenizi harita sonuçlarında gördüklerinde Google'ın sağladığı bilgileri yönetmenize olanak tanır . Fotoğraflar, açıklama, incelemeler, çalışma saatleri, telefon numarası, adres ve genel bir derecelendirme burada gösterilecektir. İncelemelerinizi kontrol edemeseniz de, sayfanızı ayarlayarak ve ziyaretçilerin işletmeniz için gördüğü bilgileri aktif olarak güncelleyerek kendinize yardımcı olabilirsiniz.

Yerel Dizinler / İnceleme Web Sitelerinde İşletmenizi Sahiplenin

Yelp gibi inceleme web sitelerini sürekli olarak izleyin ve işletmenizi herhangi bir yerel dizin ve listeden talep ettiğinizden emin olun. Bunu yapmanın manuel yolu, işletmenizin adını Google'da aramak ve her sitede doğru NAP'yi doğrulamak için alıntıları taramaktır. NAP'niz tutarsızsa, Google tüm geri bağlantıların aynı işle ilgili olduğunu bilmez - işiniz ve SEO gücünüzü kaybedersiniz. SEO için NAP bilgilerinin taranması ve denetlenmesine yönelik hizmetler de vardır.

Bulunduğunuzdan emin olmak isteyeceğiniz bazı yerel dizinler:

Yerel Alan Adı Kaydettirin

Uluslararası bir pazarı hedefliyorsanız , genişlemekte olduğunuz bölge için bir Ülke Kodu alanına ihtiyacınız olacaktır . Örneğin, Çinli internet kullanıcıları , yerel arama sonuçları söz konusu olduğunda, arama motorlarının .COM etki alanı ve .NET etki alanı gibi genel etki alanları üzerinden görüntülediği .CN etki alanı adlarına sahip web sitelerini görmeyi beklerler . Her ülkenin, web sitesi adresiniz için kullanıldığında yerel internet kullanıcılarıyla güven iletişimi sağlayan kendi benzersiz alan adı vardır.

Yerel bir işletmeyseniz, şehrinizin alan adını kaydettirmeyi düşünebilirsiniz . Örneğin, IceCream.Miami . Bu yeni alan adları, internet kullanıcılarına sizin adınızdan yerel bir işletme olduğunuzu söyler. Bu alan adları hızlı bir şekilde gider çünkü birçok işletme, işletmeleri için bir web sitesi adresi + alan adında şehirleri olan tek kişi olmanın avantajını görür.

Bir Sosyal Medya Stratejisi Uygulayın

Facebook , LinkedIn , Twitter ve Instagram gibi sosyal medya siteleri bazen yerel SEO için göz ardı edilir, ancak tüm bu platformlar konum etiketleri, haritalar ve hikaye filtreleri gibi özelliklerle gittikçe daha fazla iş dostu hale geldikçe, yerel SEO'nuza dahil edilmelidir. strateji.

Yerel SEO devam eden bir projedir. Doğru şekilde kurmak ve müşteri temas noktalarını izlemek için zaman ayırırsanız, kesinlikle karşılığını göreceksiniz.


Disqus Yorumları

POPÜLER BLOGLAR / Domainci

Adı adı seo sıralaması stratejisi Bloglar

Adı adı seo sıralaması stratejisi

441 05.02.2021 11:43
Aşk ayı için 5 Web Kaynağı Bloglar

Aşk ayı için 5 Web Kaynağı

216 05.02.2021 11:34
Domain Yenilemeyi Unutan 3 Firma Bloglar

Domain Yenilemeyi Unutan 3 Firma

213 05.02.2021 14:53
Domain satışı ile para kazanmak Bloglar

Domain satışı ile para kazanmak

206 12.01.2021 15:16
Domainci.com.tr Tanıtım Bloglar

Domainci.com.tr Tanıtım

196 04.01.2021 02:23

Ödeme Yöntemleri / Domainci

WhatsApp
908504668361